Poniżej zamieszczamy harmonogram szkoleń obowiązujący dla 1. i 2. grupy w projekcie „BiznesUP! Young – subregion piotrkowski”:
GRUPA 1 | GRUPA 2 | |
17 marca | Pozyskiwanie i obsługa klienta (4h) oraz Inne źródła finansowania działalności gospodarczej (4h) – sala 020 | |
18 marca | RODO (8h) – sala 101 | |
19 marca | ||
20 marca | ||
21 marca | RODO (8h) – sala w Pałacu | |
22 marca | ||
23 marca | Sporządzanie biznesplanu i jego realizacja cz. 1/2 (6h) – sala 020 | |
24 marca | Sporządzanie biznesplanu i jego realizacja cz. 1/2 (6h) – sala 020 | Reklama i inne działania promocyjne (8h) – sala w Pałacu |
25 marca | Działalność gospodarcza w kontekście przepisów prawnych (8h) – sala w Pałacu | |
26 marca | Radzenie sobie ze stresem i konfliktem (4h) oraz Negocjacje biznesowe (4h) – sala 020 | Negocjacje biznesowe (4h) oraz Radzenie sobie ze stresem i konfliktem (4h) – sala 101 |
27 marca | ||
28 marca | Księgowość oraz przepisy podatkowe i ZUS (8h) – sala w Pałacu | Sporządzanie biznesplanu i jego realizacja cz. 2/2 (6h) – sala 020 |
29 marca | Sporządzanie biznesplanu i jego realizacja cz. 2/2 (6h) – sala 020 | |
30 marca | Księgowość oraz przepisy podatkowe i ZUS (8h) – sala 020 | |
31 marca | Reklama i inne działania promocyjne (8h) – sala 101 | Pozyskiwanie i obsługa klienta (4h) oraz Inne źródła finansowania działalności gospodarczej (4h) – sala 102 |
1 kwietnia | Działalność gospodarcza w kontekście przepisów prawnych (8h) – sala w Pałacu |
UWAGA! Zmiana! W dniu 18 marca zaktualizowaliśmy plan – zajęcia w grupie 1. z dnia 21 marca przeniesione zostały na dzień 29 marca. W dniu 25 marca nastąpiły zmiany sal w dniach 28 marca i 1 kwietnia – przeniesiona zajęcia do Pałacu.
Puste pola to wolne od zajęć.
Szkolenia odbywać się będą w budynkach należących do Instytutu Europejskiego w Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej 262/264.
Sale 020, 101 i 102 – wejście do budynku po lewej stronie „Pałacyku”. Sala w Pałacu jest po prawej stronie od wejścia.

Instytut Europejski od strony ogrodu
W trakcie zajęć zaplanowano przerwy pomiędzy blokami dydaktycznymi na wywietrzenie sal i krótki odpoczynek.
Sugerowany przez nas podział zajęć:
A) zajęcia 8-godzinne
9.00-10.30 |
10:45-12:15 |
12:30-13:00 |
13:00-13:45- przerwa obiadowa |
14:15-15:45 |
16:00-17.00 |
W ramach wypracowania odpowiedniej liczby przerw, zajęcia będą kończyć się około 20 minut wcześniej, tj. ok. 16.40 (inaczej mówiąc, w godzinach 16:40-17:00 wliczone są skumulowane przerwy). Uwaga! Trenerzy mogą inaczej podzielić przerwy między blokami, w zależności od potrzeb.
B) zajęcia 6-godzinne
10.00-11:30 |
11:45-13:00 |
13:00-13:45- przerwa obiadowa |
13:45-15:00 |
15:15-16:00 |
W ramach wypracowania odpowiedniej liczby przerw, zajęcia będą kończyć się około 15 minut wcześniej, tj. ok. 15:45 (inaczej mówiąc, w godzinach 15:45-16:00 wliczone są skumulowane przerwy). Uwaga! Trenerzy mogą inaczej podzielić przerwy między blokami, w zależności od potrzeb.
—
Prosimy przybyć na pierwsze zajęcia około 15 minut wcześniej – będzie to początek organizacyjny.
Zastrzegamy sobie potencjalną możliwość niewielkich korekt w planie, czy zmian sal.
PODZIAŁ NA GRUPY wg numerów formularzy:
Grupa 1 | Grupa 2 |
19 | 10 |
26 | 6 |
5 | 29 |
17 | 2 |
23 | 7 |
20 | 4 |
3 | 24 |
1 | 16 |
12 | 25 |
18 |